Livrări și retururi

Politica Livrari
1. Informații generale

Toate comenzile depind de disponibilitatea produselor. Dacă unele produse nu se află în stoc, sau nu sunt disponibile la colaboratori, atunci nu aveți posibilitatea de a plasa comanda. Vă vom notifica atunci când produsele sunt din nou în stoc, sau depinzând de la caz la caz, când sunt din nou disponibile pentru achiziție.

2. Unde livram?
Compania noastră livrează atât național, cât și internațional.

3. Cât timp dureaza livrarea?
O estimare a timpului de livrare vă va fi oferită, odată ce comandă este plasată. Timpul de livrare este estimat și începe de la dată încărcării, ci nu de la dată comenzii.

În cazul în care nu există circumstanțe speciale, echipa noastră face toate eforturile să primiți comandă în 15 zile lucrătoare de la dată acesteia. Zile lucrătoare înseamnă de Luni-Vineri, în afară zilelor de Sărbătoare.

Nu expediem marfă în zilele de Duminică.

Dată livrării poate varia în funcție de: practicile de transport, locația livrării, metodă de expediere și tipul de produse comandate. Produsele pot fi de asemenea livrate și în transporturi separate.

4. Cat costa transportul?
Costul transportului variază în funcție de volumul și mărimea produselor comandate și de tipul de expediere ales. Pentru a află costul transportului, va rugăm să ne contactați la: office@zedoradistribution.ro

5. Articole deteriorate în timpul transportului
În cazul în care comandă primită prezintă deteriorări, va rugăm să contactați firma colaboratoare pentru a depune o reclamație, sau va rugăm să ne contactați, pentru a o putea depune în numele dumneavoastră.

Zedora Distribution nu este răspunzătoare în cazul în care produsele sunt deteriorate sau rătăcite în timpul transportului.

6. Retur (Restituiri si Schimbări)
În cazul în care nu sunteți mulțumiți de calitatea produselor, va rugăm să ne contactați. Aveți 10 zile de la dată primirii comenzii, drept de retur sau schimb, în baza unei facturi valide. În cazul în care cele 10 zile de la primirea comenzii au trecut, nu va putem oferi opțiunea de schimb sau retur. Pentru a fi eligibil, produsele trebuie să fie returnate în stare de a putea fi revândute. Acest lucru înseamnă că articolele trebuie să fie nefolosite și în aceeași condiție în care le-ați primit. Pentru a putea completă cererea de restituire sau schimbare a produselor, va fi necesară dovadă plății pentru acestea. Va rugăm să nu trimiteți produsele înapoi la firma producătoare.

7. Restituiri (daca se aplică)
Odata cu primirea produselor ce nu corespund nevoilor dumneavoastra, acestea vor fi inspectate, iar in urma acestui proces, va vom trimite un e-mail prin care va vom notifica primirea articolelor. Va vom anunta si daca restituirea banilor este aprobata sau nu. In cazul aprobarii, restituirea sumei va fi automat trimisa inapoi in contul original din care s-a efectuat plata, in 14 zile calendaristice.
standard delivery will also be refunded.

8. Schimburi(daca se aplică)
Zedora Distribution poate efectua schimbări ale articolelor, doar dacă acestea nu sunt defecte sau deteriorate. În cazul în care doriți să schimbați articole din comandă dumneavoastră, va rugăm să ne trimiteți un e-mail la:
office@zedoradistribution.ro

9. Intrebări
Pentru orice intrebări aveți despre livrare și transport ale comenzii efectuate, va rugăm să ne contactați la: office@zedoradistribution.ro